A Nightmare on Elm Street (2010)

Jeg så den nye A Nightmare on Elm Street filmen i går.
Skal ikke komme med noen lang anmeldelse, det finner en millionvis av andre steder på nettet.
Bare litt kort synsing.

Jeg synes ikke den var spesielt bra, men jeg klarte ihvertfall å se den ferdig da det er da noe.
Filmen virket rotete og ustrukturert. Det var null oppbygging til Freddy i denne filmen, de viste ham helt i starten av filmen, så mystikken rundt ham var borte.

Det virket og som de prøvde å presse litt vel mye inn i filmen da storyen bare fløy avgårde i rakettfart til tider.
Jeg vet ikke om filmen burde vært lengre, da hadde den kanskje bare blitt kjedelig, men historieforløpet eller kanskje historien generelt kunne nok trengt litt opprydning.

Jackie Earle Haley gjorde egentlig en god jobb som Freddy, men jeg synes liksom hans versjon av Freddy manglet litt personlighet, han virket veldig kald rett og slett. Godt mulig det var meningen, men Robert Englunds versjon virket som han elsket det han gjorde, denne her nye han gjorde det liskom bare uten noe mer eller mindre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg