Resident Evil 2 Remake Demi – Inntrykk

RESIDENT EVIL 2

Demoen for Resident Evil 2 Remaken er ute nå.
Demoen lar en spille 30 minutter og that’s it, altså når de 3o minuttene er over kan du ikke spille demoen mer. Well unless du har flere playstation profiler da 😛

RESIDENT EVIL 2

Synes spillet var ganske bra, dog også stort sett hva jeg forventet.
Det ser veldig pent ut, med veldig realistiske og detaljerte karakterer og omgivelser. Leon, hovedpersonen, ser litt vel supermodell aktig ut da synes jeg. Bare noen som ikke passer helt med fjeset hans.

Skytingen i spillet føles temmelig bra, spesielt headsplats med shotgun is pretty great! 😛
Det er litt v rient å se om fiender er helt døde eller ikke dog, litt furstrerende å ikke vite om fienden kan komme tilbake bak ryggen din eller ikke.men det kan jo være en del av spillets design.

RESIDENT EVIL 2

Som jeg sa så ser spillet veldig pent ut, dog er det litt vel mørkt til tider synes jeg. Det er en rekke områder i demoen det var vanskelig å få en oversikt over fordi det var så mørkt. Mørke skaper stemning, men det var også frustrerende å ikke få oversikten.

RESIDENT EVIL 2

Det var morsomt å se igjen mange av de ikoniske områdene fra originalspillet. Mange av dem er faktisk temmelig like enda 🙂

RESIDENT EVIL 2

Spillet har temmelig mange cutscenes. Og de føles en smule halt ut. Leon løfter opp en dør,kryper sakte under døren mens han sakte ser rundt i rommet med en lommelykt. La ham heller kjapt krype gjennom og så la meg som spiller undersøke rommet selv.
Det er langt mer effektivt og skummelt om det faktisk er jeg som undersøker det nye mørke rommet etter trussler enn at spillet gjør det for meg.

RESIDENT EVIL 2

Less is more når det kommer til cutscenes, selv om det virker som developers har fått d et for seg at det motsatte er tilfellet den siste tiden.
Ja, spillet ser veldig pent ut og karakterene ser veldig detaljerte ut, men jeg vil spille selv, ikke se på!
Still, I enjoyed the demo og ser fram til å få utforske hele spillet i ro og mak uten en tidsfrist 🙂
Hva synes du om Resident Evil 2 demoen?

RESIDENT EVIL 2
Hey, I remember you!

RESIDENT EVIL 2
Ahh, puzzles!

RESIDENT EVIL 2
Can’t have a Resident Evil without a shootgun 😀

RESIDENT EVIL 2
Or an inventory

RESIDENT EVIL 2
Demo completed

Bilder: Min PS4
#spill #gaming #blog #synsing #residentevil2 #residentevil #re2 #demo #ps4 #survivalhorror

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg