Red Dead Redemption is Still Pretty Dang Good

Red Dead Redemption 2 nærmer seg jo utgivelse og jeg har faktisk så smått begynt å bli en smule spent på spillet.
Jeg fikk derfor lyst å poppe inn Red Dead Redemption Undead Nightmare igjen på den gode gamle PS3’en og prøve å komme litt lenger.

Det er temmelig lenge siden jeg spillte Red Dead Redemption sist, 2014 var det sier saven min på Undead Nightmare.
Det spillet er bare fremdeles virkelig bra. Det er noe med det, noe som gjør at det føles så naturtro og ekte på en måte. Animasjonen hjelper på dette da den er virkelig vellaget. Men de små tilfeldige greiene som kan skje rundtom i spillets verden bidrar også.


Sorry friend, my aim was a little off

Som at jeg kom over en dame stående i veikanten som ropte etter en doktor. Hun begynte å kaste opp og ble så om til en zombie hvorvid jeg lassoet henne, bandt henen opp og boom, off with her head.
Eller på en gård hvor jeg hørte noen rope etter hjelp. De lå på bakken og ble angrepet av en zombie. Dessverre skjøt jeg begge to da jeg prøvde å treffe zombien. Whoops! Still, det er jo tanken som gjelder eller? 😛
Fun times!

Bilder: Min mobil
#spill #gaming #blog #ps3 #reddeadredemption #undeadnightmare #rockstar #action

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg