No Man’s Sky Looks Really Good!


Now that is a big rock! Får litt Alien/Prometheus av dette bildet. Minner meg litt om et forlatt romskip

Jeg fortsetter å loffe rundt i No Man’s Sky, still fun times 🙂
Spillet kan det med å skape flotte views, nesten uansett hvor jeg befinner meg er det muligheter for et flott bilde!


Fant en mystisk ruin i ørkenen


Here I am on top of another ruin


Jeg tok meg en tur innom en trading outpost og slo av en prat med noen vennlige aliens


Just a nice day in the desert


Jeg kom over noen egg utenfor en forlatt base og av dem klekket disse karene her. Morsomt at det faktisk finnes fientdlige aliens i spillet og, det visste jeg ikke.


Jeg døde faktisk av ovennevnte aliens og måtte finne tilbake til graven for å få tilbake mesteparten av mitt inventory


Just a nice sunny day in the desert

Har du spillt No Man’s Sky?

Bilder: Min PC
#spill #gaming #pc #nomanssky #survival

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg