Some of This and Some of That

Jeg har såvidt testet Mario Tennis Open på 3DS og var ikke sånn helt overbevist over det jeg så.
Men så kom jeg nå over spillet til 99 kr her om dagen og tenkte at skitt au, det ble jo ikke noe Mario Tennis Aces på meg og det er jo bare 99 kr. Så nå er jeg den stolte eier av Mario Tennis Open 😛


Jeg har også funnet yt at model vieweren i J-Stars Victory VS+ er pretty great 😀

JEg har også spillt litt på den nye Dreamcast emulatoren Redream, som faktisk funker temmelig bra. Et stort løft fra de forrige emulatorene av det systemet. Ahh the Dreamcast, such a great system. Så mange morsomme og ikke minst varierte spill på den konsollen.

Power Stone 2 is still great. Så fargerikt og stappfult av alle mulige morsomme våpen.

Soul Calibur forblir det beste spillet i serien for min del. Ser fremdeles pent ut og massevis av content and most importantly it’s still very fun to play!

Spawn: In the Demons Hand, eeeehhhh, that one didn’t hold up super well 😛
Veldig stive kontroller og et fryktelig kranglete kamera og veldig simpelt spillmessig.

Bilder: Min mobil, min PS4 og min PC
#spill #gaming #blog #3ds #dreamcast #sega #powerstone2 #soulcalibur #action #spawn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg