The Shining – Hva jeg synes

Jeg så The Shining for første gang i går, har hatt den i bakhodet i årevis, men liksom aldri kommet meg til å få sett den før nå.
Synes ikke den var det helt store dessverre, den var bare ikke hverken skummel eller spennende for meg.
Noe av grunnen er nok at jeg jo husker den brilliante Simpsons parodien tememlig godt, slik at de fleste plot points kjente jeg til fra før.

Den var jo veldig vellaget da, flott visuelt med den ikoniske hekkelabyrinten og det snødekte hotellet. Settingen er veldig god synes jeg, et øde innedsnødd hotell midt oppe i fjellheimen er en god setting for horror.
Synes også Jack ble litt vel fort crazy, bare en måneds tid på hotellet og allerede var han blitt temmelig gal liksom. Føltes ilitt abrupt.
Jeg er glad jeg så den bare for å liksom ha sett The Shining, men dessverre falt den altså ikke i smak for meg.

Har du sett The Shining?

Bilder: Google
#film #synsing #inntrykk #theshining #horror

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg