Nintendo Switch Check-in

Ja så satt jeg her da uten Mario Tennis Aces.
Jeg bestemte meg for å hoppe over spillet da det viste seg å ha så lite enspillerinnhold.
Story modusen som de fokuserte så mye på i promoteringen av spillet er bare 2-3 timer lang og bortsett fra den er det bare 3 vs cpu turneringer og that’s it for single player.
Trist, for jeg likte spillet utfira det lille jeg prøvde av den  demoen som kom ut for en liten stund siden.
Men jeg har alltid først og fremst vært en single player spiller, Multipaler er bare en bonus for meg, det er morsmt å spille multiplayer det er ikke det, men det er liksom ikke hovedretten for meg.

Det er en trist utvikling Nintendo har begynt på på en god del av titlene sine, det å fokusere mest på multiplayer delen.
Først med Splatoon 1 og 2, deretter med Arms og så med Mario Tennis Aces og.
En annen trend de har startet med er å holde tilbake innhold for så å senere gi det ut som gratis dlc. Dette skjedde jo med Splatoon hvor en mengde baner og våpen og annet stash ble funnet på spillets disc helt ferdig, men kunne ikke brukes i spillet før nintendo slapp en oppdatering som låste opp innholdet.

En slapp måte å gi inntrykk av at de gir spillet mye support synes jeg. Det samme ser ut til å skje med Mario Tennis Aces, hvor en rekke flere spillbare karakterer må låses opp med å spille online turneringer på spesifike datoer.
Og nå i september blir det jo slik at en må betale for å kunne spille online på spill på Switch og, kommer du til å betale?

Skulle så gjerne hatt mer å spille på min Switch, det begynner å bli lenge siden jeg virkelig har satt meg ned og spillt på den nå annet enn å hente dagens pokemon og tickets i Pokemon Quest.
Jeg vurderte litt Hyrule Warriors når det var på salg her til 449 for en del uker siden, men valgte å stå over daj eg ikke er sånn veldig glad i det spillet. Angrer litt for da hadde jeg jo ihvertfall hatt noe å spille på switchen. Men who knows, kanskje jeg hadde angret om jeg kjøpte det og 😛

Heldigvis har vi jo Octopath Traveler som kommer i starten av Juli, det gleder jeg meg virkelig til!
Ser ut til å bli en skikkelig flott jrpg som blander old school FF VI inspirert spritebasert grafikk med moderne effekter. Knakende flott orkestrert soundtrack har det også. Endelig noe på Switch jeg virkelig ser fram til!

Jeg skal ikke ha Collectors Edition dog, jeg betaler ikke 5 -600 kr ekstra for litt papp, et kronestykke og et ark.
Nei synes dette var en temmelig laber collectors Edition, eller hva synes du?

Ellers har vi jo Super Mario Party senere i år som jeg vurderer å kjøpe. Ser jo ut til å kunne være litt morsomt det. Litt mer klassisk Mario Party enn de siste i serien, noe jeg setter pris på.
Og så Smash Bros Ultimate da helt i slutten av å ret (om det ikke blir utsatt da). Det kan jo også bli morsomt. Spent på hvilke moduser spillet har, håper på massevis av forskjellige!
Så det er jo litt å se fram til på Switch fremover da, bare synd det ikke er mer, hvor blir det av Snack World Gold Level-5?!

Spiller du noe særlig på din Switch for tiden om du har en?

Bilder: Min mobil, cdon og google
#spill #gaming #blog #switch #nintendo #nintendoswitch #mario #zelda #octopathtraveler #smashbros

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg