Nintendos E3 spillkunngjøringer lekket?

Det har dukket opp en liste over det som påstås å være alle de nye spillene Nintendo vil kunngjøre på den kommende E3 spillmessen om et par uker.
Det er jo godt mulig listen er bare oppspinn, men noen som lekket det nye Fallout spillet før det ble kunngjort sier at listen skal være ekte så who knows.

Listen viser det somskal være Nintendos e3 Direct livestream og inneholder følgende.

Dragon Ball Fighterz – Mange har jo mast etter en switch port av dette gode slåssespillet som kom ut tidligere i år så litt kjekt at det kommer på switch, selv om jeg ikke har lyst å spille et slåssespill på en konsoll uten dpad.

Fifa 2019 – It’s Fifa, ikke noe jeg er interessert i.
NBA 2k19 – It’s realistisk basketspill, ikke noe jeg er inetressert i.
Crash Bandicoot N SaneTrilogy – Dette vet vi jo allerede at er på vei, ikke sånn kjempefan av Crash selv
Wolfenstein 2: The New Order – Dette vet vi jo allerede kommer, ingen stor fan av nye Wolfenstein så hopper over dette.
Splatoon 2: Octo Expansion – Den nedlastbare utvidelsen til Splatoon 2 vi allerede visste om. Not for me.

Yoshi’s Flipping Island -Enda en Yoshi platformer som ligner veldig på den forrige. Jeg liker Yoshi, men begynner å bli litt lei denne gimmicken deres nå, føles bare så fantasiløst. Litt uheldig navnevalg og hehe.

Octopath Traveler – Dette visste vi jo også om fra før, ser veldig fram til dette flotte jrpg spillet. Likte demoen bra godt, veldig flott visuelt og nydelig soundtrack. Føltes litt som gode gamle FF VI 🙂

Super Smash Bros For Switch – Her står det listet trailer/software/demo, hadde jo vært awesome om de slapp en nedlastbar demo, men probably not that. Fremdeles nysgjerrig på hva eksakt dette er. Jeg heller kraftig mot en enhanced port ala Mario Kart 8, men spørsmålet hvor enhanced blir spillet? Håper vi får alt innholdet fra både 3DS og Wii U spillene samlet i dette!

Punch-Out! Become the Champion – Hmm, dette ser jo ut til å være et nytt Punch-Out spill. Navnet får meg til å tenke at det er en ny vri på konseptet. Ser for meg at det kanskje er en slags wii fit greia eller ihvertfall en slags spin off med motion control fokus. Ingen av de to er noe jeg har noe interesse av så håper jeg tar feil der 😛

Metroid Prime: Renegade – Litt uvanlig navnevalg, liksom litt for badass for Metroid liksom 😛 Var aldri noen stor fan av Prime serien selv, synes 2d Metroid er langt langt bedre, men kjekt for alle dem som har ventet på et nytt Prime spill i årevis.
Mitt innrykk var at serien gikk ganske fort nedover etter det første spillet dog så hvem vet hvordan dette blir.

Fire Emblem: Memories – Hmm, memories? Kan det være snakk om at en spiller kjente kamper og konflikter fra gamle Fire Emblem spill? Could be a bit interesting om de har et godt plot som binder sammen det hele. Litt synd at de ikke lager noe helt nytt da. Vi har jo allerede FE Warriors og Heroes hvor gamle FE helter møtes opp og samarbeider.

Fallout 3 Anniversary – Hmm, om dette er en skikkelig forbedring av Fallout 3 så er jeg interessert. Om de f.eks hadde gjenskapt F3 i Fallout 4 motoren med det forbedrede kampsystemet så kan jo dette bli morsomt. Blir spennende å finne ut av hva eksakt det dreier seg om. Om spillet i det hele tatt eksisterer da 😛

Pokemon Let’s Go Pikachu og Eevee – Disse visste vi jo også om fra før da de jo ble kunngjort i dag tidlig. Kan jo bli litt morsomme disse spillene, selv om motion control capturing doesn’t look very fun.

F-Zero SX – Ser man det ja, et nytt F-Zero. Kan jo bli morsomt det selv om jeg aldri har falt helt for den serien selv. Lurer på hva de gjør for å skille seg ut fra alle de andre sci fi fast cars racingspillene som finnes nå for tiden. Håper de går for blue sky arcade looken, vært litt forfriskende.

Fortnite – Dette er jeg litt nysgjerrig på. Ikke fordi jeg spiller Fortnite, har ingen interesse av Battle royale greia, men om de som tidligere rykter sa gjør det slik at en kan spille single player Save the World modusen offline og med local multiplayer så er det noe jeg kanskje kunne tenke meg å prøve.

Star Fox Lylat System – Hmm, en skulle jo tro at dette var racing star fox spillet det har svirret så mye rykter om i det siste, men navnet får det liksom til å høres ut som noe annet? Det at F-Zero også får et nytt spill gjør det jo litt pussig om Star Fox også blir en sci fi racer liksom. Blir interessant å se hva eksakt dette er for noe. Håper det blir en utradisjonell racer om det ender opp med åvære det.

Dette var alt på listen. Så hva synes du om spillene? Noen du ser mye fram til her?

Bilde: Google
#spill #gaming #rumors #rykter #nintendo #e3 #mario #smashbros #supersmashbros #dragonballz #starfox #punchout #fortnite

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg