Steam Link App ute til Android

Valve har jo akkurat lansert sin Steam Link app for android telefoner. Den lar en streame pc spill direkte til ens mobil. Veldig kjekt om en vil slappe av i sofakroken istedenfor å sitte ved en pc skjerm eller tv.
Appen er bare i beta akkurat nå og støtter bare steam og xbox kontrollere, men skal oppdateres til å støtte flere som bla ps4 kontrollere.

Jeg har såvidt testet Steam Link appen og jeg er imponert så langt, den virker veldig responsiv og lagfri, dog blir de tjo lettere å teste når jeg kan bruke en kontroller.
Da jeg først hørte at Steam Link skulle komme til mobiler bestillte jeg meg en kontroller mount til min Xperia Z2 telefon slik at jeg lett kan bruke den med en ps4 kontroller. Og i dag dukket den faktisk opp, veldig kjekt å ha synes jeg.
Ser fram til å teste Steam Link appen mer når de bare får patchet inn PS4 kontroller support!

Du kan laste ned Steam Link appen på Google Play store.
Noe du kunen tenke deg å teste?

Bilder: Twitter og mobil
#spill #gaming #blog #android #mobile #steam #steamlink

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg