Project Zero: Maiden of Black Water – Not sure about this one

I det siste har jeg testet litt Project Zero Maiden of Black Water på Wii U.
Spillet er siste tilskuddet i horror-spillserien som også går udner navnet Fatal Frame, hvor en gjennomsøker skumle mørke omgivelser i Japan og jakter på spøkelser med et magisk kamera.

Jeg vet ikke helt om dette spillet er for meg. Det er veldig pent visuelt og det har en god skummel stemning.
Det minner faktisk litt og klassisk Resident Evil i og med at en gjennomsøker omgivelser etter clues og gjenstander for å løse puzzles med litt combat attåt.
Historien var også spennende så langt, men jeg synes kampsystemet med å bruke kameraet er noe tungvint, spesielt når en i tilegg må vri og vende på wii u gamepaden midt oppi det hele. Så er ikke helt sikker på om jeg blir å spille noe mer på det i denne omgang.

Kanskje jeg skulel prøve noen av de andre spillene i serien som ikke var på wii u? Slipper jeg jo gamepaden ihvertfall.
Får se hva det blir til 🙂

Bilder: Google
#spill #gaming #blog #wiiu #horror #projectzero #fatalframe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg