Monster Hunter Generations Ultimate kommer til Switch

Tadah!
Capcom har kunngjort at Monster Hunter Generations Ultimate kommer ut her i vesten på Switch 28 august.
Spillet er en oppjustert versjon av 3DS spillet Monster Hunter Generations som jo kom ut her til lands for noen år tilbake.
Switch versjonen byr på forbedret grafikk, flere monster, flere quests, new difficulty mode and more.

Dette var jo flotte nyheter må jeg si.
I starten når Monster Hunter World kom ut hadde jeg mer lyst på det påS witch, men etter å ha set hvor online fokusert det spillet er med online only time limited quests og mosntre så vil jeg egentlig heller ha Generations Ultimate. Der har en langt mye mer content å by på og en har alt sammen til oder og eie og ikke bare når Capcoms servere sier at en får lov.

Dette skal jeg ha meg på Switch ja!
Så godt at det omsider kommer ut noe på Switch jeg har lyst på. Siden Mario Odyssey har min Switch nemmelig ligget i ro for det meste. Nå om bare Level-5 kunne kunngjort localization av Snack World Gold!

Trailer:

Bilder: Gematsu
#spill #gaming #switch #nintendo #capcom #monsterhunter

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg