I’ve been playing Dragon Ball Fusions!

I det siste har jeg spillt en del på Dragon Ball Fusions på 3DS.
Spillet kan sammelignes med Pokemon bare satt til det fargerike Dragon Ball universet og med fusions istedenfor breeding av pokemon.
Dette spillet falt godt i smak hos meg. Jeg har hatt det liggende siden det kom ut i fjor, men ikke satt meg skikkelig inn i det før nå.

Spillet gjør en kjempedog jobb med å fremstille Dragon Ball i spillform og utallige områder og karakterer fra alle Dragon Ball seriene dukker opp her. Så morsomt å støte på Piccolo som en farlig motstander oppå en fjelltopp eller dra på oppdrag for jaco the galactic patrolman. En flyr rundt i full 3d i omgivelsene, virkelig morsomt å bare utforske hver krik og krok og se hva en kan finne 🙂

Et morsomt turn basert kampsystem har spillet også med fancy looking moves en kan bruke til å banke opp motstandere. Det er en fryd å se hvor mange forskjellige knep fraserien de har klart å fått med i spillet.
Om en oppfyller visse krav i en kamp kan en lære seg nye special moves og rektuttere folk som så kan fuses med adnre for å skape nye sterke karakterer.
Akkurat nå driver jeg å sparer opp nok til å låse opp Beerus planet hvor jeg håper på å rekruttere ham, you gotta love Beerus 😀

Jeg har ikke drevet så mye med fusion systemet, mest fordi det føles litt weird siden det jo faktisk er mennesker det er snakk om som en kombinerer til å lage et nytt et. Det er bare et spill ja, men still, just feels weird 😛
Absolutt verdt en titt om du er glad i Dragon Ball eller pokemon!


Til og med Jaco, en rimelig ny addition til serien er med 😀


Arala fra Dr. Slump dukker også opp


Spillet henter inn og blander stuff fra alle de forskjellige Dragon Ball seriene og miskeer dem opp, føles litt som Kingdom Hearts med Dragon Ball 🙂


Hey I remember this guy!


Goku og Vegeta er selvfølgelig med og Vegeta er like annoyed som vanlig 😛


Just keep him away from the pudding! 😛


Selvfølgelig har Mr. Satan fått opp en gigantisk statue av seg selv 😀


Jeg støtte på Bardock soms tod der oppe på en klikkekant alene, etter en sparringsmatch ble han med på laget


Alltid hatt lyst på en Puar 😀


Denne fyren var ny for meg, kan ikke huske å ha sett en Sabanman King noe sted, vel jeg banket ham opp åkkesom 😛


Aaaargh! En kan kjøpe nye klær til sin egen karakter, men tror jeg hopper over dette kostymet her 😛


Spillet har en masse content, en kan ta en Dragon Ball quiz hver dag, samt daily bonuses og alt mulig. Jeg er så glad for at dette ikke er et mobilspill for da hadde det vært energimålere som en hadde måttet vente på overalt.


Mr. Satan just cracks me up 😀


King Kai er like “morsom” som alltid 😛

Spiller du på noe morsomt for tiden?

Bilder: Min mobil og youtube
#spill #gaming #blog #3ds #jrpg #dragonball #goku #pokemon

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg