Some Peculiar Reading Material

Kjøpte inn litt lesestoff i går.

Hver gang det kommer et nytt Asterix album gjelder det å være der til riktig tid. De blir utsolgt så sinnsykt fort og ikke kommer det nye heller virker det som. Heldigvis har utgiveren vært så smarte at de ga ut albumet samtidig med juleheftene og tilogmed satt det opp i samme reklamehylle slik at folk faktisk har en sjangse til å få med seg at albumet er kommet.
Phew, så glad jeg fikk sikret meg albumet, gikk glipp av Asterix og Pikterne og det er umulig å få tak i nå.

Carl Barks Jul ble det i år også. Må si jeg lurer på hvor mange julehistorier de har igjen å ta av nå fra godeste Barks?
Problemet er bare at siden det kommer ut bare en gang i året og en jo stort sett ikke leser julehefter ellers i året så kan det jo være det sniker seg inn noen reprints der, noe jeg virkelig ikke liker.

Håper heller de bare legger ned denne albumserien når de er gått tomme og heller kanskje begynner på en ny serie.
Jeg må bare prøve å få lest albumet i år, når jeg drar hjem til familien for Jul blir det liksom ikke til at jeg setter meg ned og leser det. Får prøve å minne meg selv på å lese det litt før Jul i år. Blir jo ikke helt det samme å lese et julehefte etter julen er over liksom.


Bare titlene på historiene er gode i seg selv, jeg mener får du ikke bare lyst til å lese The Man Who Bottled the Sun?

Jeg var også innom bokhandelen Norli i går og kjøpte med meg boken Peculiar Tales.
En samling med historier fra forfatteren bak Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children. Ikke har jeg sett filmen eller lest noen av bøkene, men jeg ble fascinert av denne lille boken med små historier. Litt dystert men samtidig sjarmerende og lilt wimsy. Ser fram til å starte på denne.

Bilder: Min mobil
#litteratur #bøker #asterix #disney #onkelskrue #donaldduck #talesofthepeculiar

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg