Jeg har fått meg Sega Master System

Det tok bare tja, hmm, 26 år? Men nå har jeg omsider fått meg en Sega Master System konsoll, ja faktisk to!
Jeg husker jeg hadde en kompis som hadde en Master System, men selv var det alltid Nintendo det gikk i på konsollfronten i min barndom.

Den ene broren min skulle kvitte seg med dem så da tok jeg jo selvfølgelig gledelig imot 😀
Da var det bare å fiske frem den gamle crt tv’en og sjekke om alt funket og det gjorde det faktisk.
Noen av spillene måtte fiksles littm ed, litt ta ut og inn og litt blåsing, men til slutt funket alt sammen.

Det jeg hadde glemt av var hvor forferdelig dårlig dpad’en på kontrolleren er, ja det er jo ikke en dpad, mer bare en ekkel rund pad som det er 50 50 om registrerer at du trykker opp eller opp og til siden, helt forferdelig å spille med.
Men var nå morsomt å få inn Master System i samlingen da og en masse gode spill var det også.
Hadde du en Sega Master System back in he day?

Bilder: Min mobil og Google
#spill #gaming #blog #sega #mastersystem #segamastersystem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg