You lied to me Evil Within 2!

This is a lie!
Spillet har vært merkbart vanskeligere på nightamre enn det første spillet var på normal.
En tåler veldig lite skade før en dør og finner veldig lite ammo.
De hadde balansen mye bedre på normal i det første spillet.

Så irriterende når utviklerne skriver sånt under vanskelighetsgrader når det viser seg å ikke stemme, for en vil jo helst stole
på det de sier.
Jeg har litt lyst å starte på nytt på normal, men har jo kommet bra langt nå så ikke sikker på jeg har det i meg å starte forfra
igjen. Men samtidig føler jeg at jeg kanskje ødelegger spilelt litt for meg selv ved å spille på nightmare.
Irriterende!

Bilde: youtube
#spill #gaming #blog #evilwithin2 #horror #action #pc

4 kommentarer
    1. Har ennå ikke fått somla meg til og fått testa The evil within 2. Men dette skal prøves. Åssen er det fra forgjengeren. Håper det er bedre. Er litt av samme ulla selv må spille på mest mulig høyeste vanskelighetsgrad for da får jeg med meg at spillene varer desto lengre 🙂 Noe som forsåvidt stemmer når jeg kommer til et punkt og legger det i fra meg i lange tider.
      Take care. Hilsen utflytta Fauske væring 😛

    2. Svein Nilssen: Det er mer open worldish enn forgjengeren, med større åpne områder med en del side missions en kan gjøre her og der.

      Det gjør en god hjobb med å holde en som spiller akkurat på grensen når det komemr til resurser.
      En har virkelig ikke mye ammo å styre med så hvert eneste skudd gjelder. Ihvertfall på Nightmare difficulty. Litt småbugs her og der, men ikke noe som ødelegger.

    3. Supert. Da får jeg se til og sette i gang med dette også. 🙂 Kommer jo så mye bra nå. Assassin creed origins, Wolfenstein 2. Spintires Mudrunner,s . Så driver jeg og snegler meg gjennom middle earth shadow of war. Ang lite resurser synes jeg det egentlig høres greit ut. Må planlegge litt mer da 🙂

    4. Svein Nilssen: Ja de har gjort en god jobb med resursbalansen, vel bortsett fra en sekvens der en boss kom tilbake som semi regular enemies og en bare har nok ammo til å beseire en av dem. Måtte snike meg rundt resten. Vet ikke om en kan beseire alle på normal da. Var litt annoying synes jeg siden balansen hadde vært god frem til da og siden.

      Ja så mye spennende som kommer nå snart, Mario Odyssey blir morsomme greier og Assassin’s Cred er jeg faktisk litt spent på pga Souls like combat. Ikke vært int i den serien siden første spillet. Har Shadow of War liggende, men ikke kommet meg igang helt enda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg