SNES Classic Mini has arrived

Tadah!
I dag fikk jeg omsider min SNES Classic Mini.
I really like it! Virkelig en sjarmerende liten sak dette her.
Noe av det aller beste med den er de kjempeflotte kontrollerne.
De føles akkurat som en ekte SNES kontroller og bidrar virkelig til å gjøre at det føles mer autentisk å spille enn f.eks på en emulator.


I know I know, dette er ikek Donkey Kong Country, var så vrient å få tatt et bra bilde av det så ble SF2 Turbo istedet 😛

Etter å ha spillt på den litt kan jeg nok en gang konstatere at Donkey Kong Country virkelig er et praktfullt spill.
Hver gang jeg setter meg ned med det må jeg bare ta noen brett.
Such an amazing game!


So tiny!

Jeg har også testet litt Super Mario World, Super Castlevania IV, Super Mario Kart og Contra 3 og synes alle funket veldig bra. Morsom liten sak dette her ja! 🙂

Bilder: Min mobil
#spill #gaming #blog #snes #supernintendo #nintendo #snesclassic #mario #donkeykong #streetfighter #castlevania

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg