Project octopath traveller demo – Inntrykk, sorta?

Det har jo kommet en demo av det kommende Squeenix publiserte jrpg spillet Project octopath traveller til Nintendo Switch.
Dessverre støtter den ikke å spilles med bare en joy-con, og siden jeg jo bare har en siden den venstre ble ødelagt så fikk jeg ikke spillt demoen.
Jeg fikk sett den ene introen ihvertfall og jeg likte det jeg så så langt.

Jeg liker virkelkig den visuelle stilen, minner meg veldig om Final Fantasy VI fra SNES bare i med en spesiell visuell stil som blander 2d elementer med 3d. Musikken var også veldig flott og til og med den engelske stemmene var ikke så verste faktisk.
Skulle bare ønske jeg faktisk kunne spille! 😛

Har du fått testet demoen?

Bilde: Min mobil
#spill #gaming #blog #demo #switch #nintendo #jrpg #squeenix #octopathtraveler #octopath #projectoctopath

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg