I beat Metroid Zero Mission

Well, no Metroid Samus Returns i posten yet.
Men det har gitt meg tid til å fullføre Metroid Zero Mission på gba.
Jeg klarte spillet i går og synes det var bra, men vil si jeg synes Metroid Fusion var bedre.

Jeg husker jeg leste noe om at folk mislikte den ekstra delen av Zero Mission nær slutten vhor en styrer Samus I Zero drakten og sniker seg rundt på et space pirate romskip. Denne delen var super rett frem og veldig lett. Den føles egentlig bare som en måte å utvide spillets levetid på. Spillet generelt var temmelig enkelt, det var jo Fusion og, men troooor dette var litt lettere. Alt i alt I enjoyed it, men skal jeg spillet ett igjen tror jeg det blir Fusion.


Likte denne delen vor en løper rundt i noe som tidligere så ut som en del av bakgrunnen


Har aldri væert så glad i denne drakten, de store runde skuldrene ser bare så weird ut.

Bilder: Min mobil
#spill #gaming #gba #2d #platform #adventure #metroid #metroidzeromission #gameboyadvance #nintendo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg