Switch Kontroller problemer

Well, it’s happened.
Det jeg var bekrymret for skulle skje når jeg kjøpte meg en Switch har skjedd.
Den venstre Joy Con kontrolleren har begynt å miste signal til konsollen.
Det skjedde bare helt plutselig i går, og fortsatte i dag.
Det er jo et kjent problem med konsollen, men Nintendo har jo sagt de har fikset problemene, men det ser jaggu ikke sånn ut. Enten det eller så har jeg vært maks uheldig og fått en gammel Switch selv om jeg jo kjøpte den for bare en måned siden.
Fryktelig irriterende er det uansett 🙁

Jeg har nå levert joy con kontrolleren til OBS som så vil sende den inn til reperasjon og sitter så igjen med bare en Joy Con.
Flotte greier…

Har du hatt noen problemer med din Switch?

Bilde: Min mobil
#spill #gaming #blog #switch #nintendo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg