Ukens interessante spillutgivelser: Just Relax

Så var vi i gang med nok en ny uke gitt.
Denne uken er det stille hva nye interessante spillutgivelser anngår, så da får vi bare underholde oss med spill som allerede er ute 🙂

Selv holder jeg så smått på med å samle inn noen stjerner på Super Mario Galaxy 2 for tiden.
Jeg har nemmelig aldri fått fullført spillet helt 100%.
Ikke de morsomste stjernene jeg har igjen å finne da selvsagt, en del kometer ala plukk opp 100 lilla pengestykker før tiden går ut, not so fun those.

Jeg har også startet på nytt på tv serien Deadwood.
En fantastisk god gritty westernserie som jeg har sett en gang før for mange mange år siden.
Vurderer å bare se sesong 1 denne gang siden det er den desidert beste sesongen, men får se hva jeg synes når jeg komemr dit.
It’s still awesome that’s for sure!

Bilder: Google og Min Mobil
#spill #gaming #blog #tv #deadwood #supermariogalaxy #mario #nintendo #wii

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg