Ukens interessante spillutgivelser: Crashing the Party

Ny uke, nye interessante spillutgivelser 🙂

Crash Bandicoot N’ Sane Trilogy kommer ut denne uken på PS4.
Dette er en remake av de kjente playstation spillene Crash Bandicoot 1, 2 og 3.
Spillene har fått helt ny grafikk og fremstår nå som et moderne spill hva det visuelle anngår.
Ellers skal selve gameplayet være så godt som uendret fra originalene.

Kan jo bli morsomt dette her.
Har ikke så mye forhold til Crash spillene egentlig, har vært innom dem litt her og der, men hadde ikke Playstation da de kom ut så aldri satt meg skikkelig inn i dem.

 Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls kommer også ut til ps4 og pc denne uken.
Spillet er en spin off fra visual novel eventyrspillserien  Danganronpa og er ganske så annerledes fra hovedserien.
Spillet er nememlig et third person action adventurespill med horror elementer hvor en Komaru Naegi som må prøve å overleve i en by hvor det kryr av Monokuma roboter.

Til å forsvare seg har man en pistol kalt Hacking Gun som bruker forskjellige typer Truth Bullets. Denne pistolen kan brukes til forskjelige foremål som å angripe fiender, ta kontorll over fiender, aktivere spesielle typer maskiner eller å scanne omgivelser etter ledetråder eller gjemte items.

Jeg skal ikke si jeg er sånn superspent på dette her egentlig, er litt bekymret for at det fort kan bli repetitivt om mye av spillet går ut på å bare plaffe ned identiske roboter. Dog skal jeg innrømme at jeg egentlig ikke vet så veldig mye om spillet da jeg prøver å unngå spoilers. Still, jeg liker det jeg har spillt av hovedserien så når jeg er blitt ferdig med den blir jeg nok å ta en titt på dette her.

Noen av disse du kunne tenke deg å prøve?

Trailere:

Bilder: Google, Steam og PSN
#spill #gaming #blog #pc #adventure #platformer #Danganronpa #crashbandicoot #remake #ps4

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg