Spillkjøp: Final Fantasy Theatrhythm Curtain Call

Tadah, endelig hadde Expert satt ned prisen på musikk-rytmespillet Final Fantasy Theatrhythm Curtain Call call til 3DS.
Deete er et spill jeg alltid har hatt i bakhodet at jeg skulle hatt meg om jeg bare hadde funnet det til en billig penge.
Jeg har gått og sett etter om expert har satt ned prisen på det nå i lange tider og i går hadde de omsider satt det ned til 149 så da ble det kjøp! 🙂
Den som venter på noe godt venter ikke alltid forgjeves 😀

Bilde: Min mobil
#spill #gaming #jrpg #squeenix #finalfantasy #Theatrhythm #3ds #rpg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg