Hva er Mario & Luigi Superstar Saga DX?

Noen har vært og snoket rundt i koden til Nintendo 3DS E-Shop og der fant de spor av noe som heter Mario & Luigi Superstar Saga DX.
Hmm, what oculd this be I wonder? Det virker jo nærliggende å tro at det dreier seg om en nytguvelse eller remake av Gameboy Advance spillet Mario & Luigi Superstar Saga. En wacky morsom jrpg starring Mario og Luigi.
Hadde jo vært morsomt med en remake da, men er jo også mulig de bare har klasket ihop gba spillet uten forbedringer, which would be a shame.

Selv har jeg aldri klart det spillet og derfor heller ikke spillt de andre i serien. Jeg likte det ganske godt, men det ble liksom aldri til at jeg kom meg igjennom det på gba. Det at jeg måtte starte på nytt igjen da det viste seg at den første versjonen jeg kjøpte var en piratkopi hjalp ikke på.

Spørsmålet blir jo også om denne nye versjonen også kommer på cartridge eller om det bare dreier seg om en digital release.
Blir ihvertfall spennende å se hva det dreier seg om eller hva?

Kilde: NG
Bilder: Google og Mobygames
#spill #gaming #rumor #rykte #marioluigi #jrpg #mario #luigi #superstarsaga #3ds

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg