Resident Evil Code Veronica på vei til PS4?

Woohoo!
Resident Evil Code Veronica har fått aldersmerking i Tyskland, noe som jo stort sett er det samme som at spillet er på vei.
Spillet kom opprinnelig ut på Sega Dreamcast i 2000 og fulgte Claire Redfield fra RE 2 som er fanget på en mystisk øy. And yes, there are zombies there 😛

Dette var veldig gode nyheter synes jeg, jeg har jo hatt lyst til å spille dette spillet på nytt siden jeg klarte Resident Evil Remake på PS4 her for litt siden. Jeg ventet egentlig på at ps3 versjonen skulle komme på salg, men klart jeg vil jo helst spille det på ps4.

Jeg har ikke satt meg ned og skikkelig spillt på Code Veronica siden Dreamcast tiden så ser fram til et gjensyn. Dette er jo også Code Veronica X som bød på litt nyt innhold og story. Jeg har faktisk aldri spillt den versjonen.

Husker det som et flott langt Resident Evil spill som føltes som en skikkelig oppfølger til de to første spillene i serien.
Håper det ikke er så lenge til det kommer ut og at vi også får en disc versjon (without the need for day 1 patches please).
Ser du fram til at Residetn Evil Cover Vernonica finner veien til de nye konsollene?

Trailer for PS3 versjonen som kom for noen år siden:
 

Bilder: Google og PSN
#spill #gaming #ps4 #residentevil #survivalhorror #horror #codeveronica #residentevilcodeveronica #capcom

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg