What I’ve been playing: Nioh & Ghost Recon: Wildlands Beta

I helgen har det gått mye i PS4 spillet Nioh + at jeg har testet betaen av Ghost Recon Wildlands en smule.
Nioh har jo egentlig utgivelse neste onsdag, men nok en gang leverte Gamezsone spillet lenge før release, yeey Gamezone! 😀

Spillet er et Dark Souls aktig actionrollespill satt til 1600 tallets Japan hvor en må slåss mot farlige yokais, monstre og andre skapninger fra Japansk overtro.
Nioh har et mye større fokus på Loot enn Souls spillene. Her finner en ofte nye våpen og utstyr med bedre stats slik at en skifter ut våpen og slikt mye oftere enn i Souls spill. Det blirr litt mer ala Diablo.


En kan også slåss mot spøkelser basert på andre spillere der de døde

Jeg liker spillet godt, men det merkes at det er en god del lettere enn den første Alphaen av spillet jeg testet. Litt synd, men samtidig er det jo på en måte kjekt også da alphaen var tememlig vrien til tider. Synes kanskje de skrudde vanskelighetsgraden litt vel langt ned dog. Men jeg er jo ganske tidlig i spillet enda da så things could change.
Absolutt verdt en titt vil jeg si, og kanskje spesielt om du har vært nysgjerrig på Souls spillene, men synes de har vært for vanskelige.

Ghost Recon Wildlands var jeg egentlig ganske skeptisk til etter jeg hadde testet det første gang. Det føletes rett og slett bare ikke bra å spille. Ens karakter føles tung og uresponsiv og det å bevege seg rundt i spillets verden føles rett og slett bare tungvint. Spillet er egentlig ganske standard moderne open world Ubisoft greie bare med et mye større kart enn i andre slike spill. Loff rundt på kartet, skyt fiender, plukk opp saker, level opp, rince repeat.

Etter å ha spillt det litt mer ble jeg litt mer positiv, det er jo faktisk litt morsomt å bare farte rundtomkring og gjøre småtteri. Det at spillets verden er så stor gjør det også morsomt å bare kaste seg inn i et helikopter og fly rundt og bare se om det er noe som skjer i nærheten for så å bare hoppe ut i fallskjerm og sette i gang med å take care off business så snart en lander 😀
Kanskje noe som er verdt å holde et lite øye med?
Hva har du spillt på i helgen?

Bilder: Min PS4
#spill #gaming #blog #nioh #ghostrecon #ghostreconwildlands #action #openworld #ubisoft #rpg #teamninja #tecmokoei

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg