Goodbye Harry and Marv

Husker du kjeltringene fra Home Alone?
Vel de gjorde en stor bommert nylig.
De prøvde nemmelig å rane en gigantisk luksusmansion i Paris. Problemet var bare at gode gamle Hitman var der samtidig og vel det går sjelden bra med dem som crosser paths med Hitman, I mean The Sheik 😛
De snek seg rundt omkring i huset og stjal alt mulig fra leketøy til sverd og andre verdisaker.


Harry got a axe to the face (ouch, now that looks painful)


Og Marv got a knife to the throat, fittingly in the bathroom. (He was probably going to flood the mansion :P)


I escaped in style, by chopper, as a Sheik should 😛

Litt makabert er det jo, men it’s all in good fun 😀
Morsomt med juleevents 🙂

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #action #stealth #hitman #harry #marv

2 kommentarer
    1. Jeg fikk en venn av meg til å streame det på steam for meg, siden jeg ikke spillet hitman selv. Kult at de valgte dem til jul 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg