Reading Time: Hogfather

Jeg har startet å lese på boken Hogfather av Terry Pratchet.
Boken er en del av den kjente fantasy humorserien Discworld og handler om hva som skjer når noen har tatt livet av The Hogfather, som er Discworlds svar på Julenissen.
Jeg har lest en del Discworld bøker før, ja faktisk er Carpe Jugulum en av mine favorittbøker, men aldri kommet meg til å få lest Hogfather. Jeg har sett den filmatiserte miniseren basert på boken og likte den veldig godt så er spent på hvordan boken er i forhold.

Heldigvis er det veldig lenge siden jeg så miniserien slik at det meste i boken blir ikke påvirket av hva jeg så i der. Jeg liker nemmelig å ikke se for meg skuespillere eller andre adaptations av det jeg leser, foretrekker å skape mine egen versjoner av omgivelser og karakterer. Blir liksom mere mitt da 🙂

Allerede på første side måtte jeg trekke på smildbåndet, så dette lover godt. Sir Terry Pratchet var virkelig en morsom fyr 😀
Ser fram til å få lest mer, målet er å få lest den ut før jul og det skulle jo lett la seg gjøre, I think 😉
Leser du på noe for tiden?

Bilder: Min mobil
#spill #gaming #blog #lesing #bok #discworld #TerryPratchet #hogfather

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg