Julehefter – Hvilke skal en velge?

Julen nærmer seg med stormskritt og noe som jo hører til er julehefter.
Det er jaggu ikke få å velge mellom heller og tror ikke det er ale på bildet over engang!

Jeg har ett som jeg har lest fast i alle år siden det startet å komme ut og det er pocketboken Donald Ducks Julehistorier.
Jeg har også pleid å kjøpe hefter Carl Barks Jul i mange år, men jeg er ikke sikker på om det blir kjøp i år.

De siste årene har jeg ikke lest i heftet overhodet, det har liksom ikke blitt til det.
Og selv om jeg er glad i Carl Barks så er det jo ikke så mye vits å fortsette å kjøpe dem om de ikke blir lest. Tror også det er noe opptrykk av historier fra tidlgiere hefter også der som føles litt slapt av utgiverne.
Så det eneste sikre heftet i år er Donald Ducks Julehistorier.

Har du noen faste julehefter du har hvert år?

Bilder: minetegneserier
#spill #gaming #blog #tegneserier #comics #comicbooks #jul #disney #donalduck #carlbarks

2 kommentarer
    1. For meg er det Carl Barks Jul og Nemi som er de jeg alltid har. Og så kjøper jeg et random normalt sett, men vant Lunch i julekalender på jobb, så da holder det 🙂

    2. Izayoi: Carl Barks er flott da, om jeg bare hadde fått lest det. Det er liksom ikke det samme å lese et julehefte etter julen er over liksom 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg