Stor oppdatering til Resident Evil 7 demoen ute nå + Inntrykk

Capcom har sluppet en ny stor oppdatering til Resident Evil 7 demoen and I took it for a spin, selv om jeg gruet meg til å spille igjennom hele greia enda en gang. Ikke fordi det er skummelt, fordi det er så dørgelig kjedelig med de lange halvinteractive cutscene sekvensene, det tar så laaang tid 😛

Det tok sin tid, men omsider kom jeg til noe nytt, jeg fant nemmelig et par nøkler som ikke var å finne i demoen tidligere.
En til bakdøren i huset og en til en kjellerdør, så da bar det i vei gjennom bakdøren mot kjelleren!


På vei til kjelleren fant jeg en valve handle, can’t have a Resident Evil without one! 😛


Now this doesn’t look scary at all, I’m sure it’s just potatoes in all those sacks right?


Aaaarghh! (not really:P) Tenk det, faktisk en fiende i Resident Evil 7 demoen, endelig noe å bruke den øksen jeg har bært med meg en evighet på 😀

Vel that didn’t go as planned. Jeg slo skapningen med øksa sikkert 30 ganger, but to no avail and now I am dead.
Og jeg har IKKE tenkt å spille igjennom hele greia atter en gang for å prøve å banke ham, that is a story for another day 😛

Men var jo ihvertfall morsomt at det dukket opp en fiende i demoen da, frem til nå har det jo bare vært å vandre rundt og løse et par suuupernekle puzzles, så kjekt med litt mer å gjøre. Resident Evil skal jo ha litt action også 🙂
Har du testet demoen?

Bilder: Min PS4
#spill #gaming #blog #ps4 #action #horror #adventure #residentevil #re #residentevil7 #re7

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg