Last of Us Part 2 kunngjort

Last of Us 2 er kunngjort på Sonys Playstation Experience pressekonferanse og ser ut til å foregå en stund etter det første spillet med en eldre Ellie og Joel.
Eksakt hvor lang tid som har gått er vrient å si siden Joel ikke virket så mye eldre, men kanskje han bare en hallusinasjon for Ellie eller noe i den dur?

Vet du det er greit at Last of Us 2 fortsatt handler om Joel og Ellie. Det har gått så lang tid nå at det er greit å dra tilbake til de gamle karakterene. Etter jeg hadde fullført spillet hadde jeg ikke lyst at Naughty Dog skulle fortsette historien deres, men nå når det har gått såpass lang tid og jeg har fått det hele mer på avstand så er det liksom i orden.

Blir jo spennende å se hva som skjer videre. Det var litt dialog i traileren, men jeg klarer ikke for the life om me å høre hva som blir sagt. Det virker som Ellie er bitter ihvertfall.
Hva synes du om at Last of Us 2 er på vei?

Trailer

Bilder: NG
#spill #gaming #ps4 #lastofus #tlou2 Tlastofus2 #Ellie #Joel #action #naughtydog #adventure
9 kommentarer
    1. Ellie har blitt 19, husker ikke helt hvor gammel hun er i den første. Men vi ser heller ikke skikkelig hvordan Joel ser ut, så. Jeg gleder ,eh masse alt! Liker det de hinter til og elsket at hun, som han hadde lovet henne, har lært og spille gitar!
      Lurer derimot på om hun vet sannheten, eller om han fortsatt holder hemmligheten hemmelig

    2. Izayoi: Ja det har kommet litt mer info etter jeg skrev artikkelen 😉 Ellie er jo også hovedpersonen denne gang which is interesting. Ikke godt å si om hun har funnet ut sannheten nei, blir spennende å finne ut av. Hun virker langt hardere enn før ihvertfall og spillets theme er jo hate så kanskje hun hater Joel for what he did?

    3. Jeg fikk liten følelsen av at det er fireflies hun hater.. vet ikke hvorfor, men det føltes bare sånn for meg. Det så jo ut som mennesker hun hadde drept før hun satt seg ned for å spille på gitaren 🙂

    4. Izayoi: Hmm ja det er j også en mulighet, vilel vært litt mer “utradisjonelt” om den hun hatet var Joel da. Kanskje han hjemsøker henne mentalt og hun derfor ser ham for seg og prater med ham gjennom spillet. Would be an interesting route to go. Blir jaggu spennende å finne ut hva hva det faktisk dreier seg om 🙂

    5. Vel, litt googling og jeg har funnet ut at Ellie var 14 i the last of us, så dette er “bare” 5 år senere, så da er det jo mulig at Joel lever enda, men jeg liker ideen din, om at han er med henne mentalt, og at han har dødd i spillet.
      Men vi får vente og se 😀

    6. Izayoi: Ja sånn tidsmessig er det jo ingenting i veien for at han lever enda, jeg tenkte mer på at han var død pga “zombies” eller viruset eller noe annet. it’s a dangerous world i Last of Us 😉 Jeg mener om de ville være skikkelig fæle kunne jo tilogmed Ellie ha tatt livet av ham.

    7. Jeg sitter med følelsen at det er fireflies hun dreper, og etter at du sa det at Joel kanskje ikke levde lenger, bare i hennes hodet, kom ideen om at Fireflies kanskje fant dem, og som takk for sist dreper Joel, og forteller Ellie sannheten..og at du har rett at Joel bare er i henes hodet, det forklarer hatet ganske bra imo 🙂 Yay for brainteasers!

    8. Izayoi: Ja de er jo også en vei det kan gå. Om de forteller sannheten til Ellie blir det jo et interessant dilemma for henne at hun jo er kuren, men samtidig hater Fireflies som jo er dem som kan bruke kuren for å save everything. Så mange spennende retninger historien kan gå! 🙂 Vi får bare håpe det vi tenker opp ikke er bedre enn det vi faktisk får i spillet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg