Final Fantasy XV – Et kort inntrykk

Da har jeg fått spill litt Final Fantasy XV og joda it’s not bad.
Men jeg må være ærlig å si at spillet føles litt tja seigt? Det er bare noe med movement i spillet, det at animasjon har så høy prioritet som gjør at alt føles litt tregt og en smule uresponsivt. Kampene føles ikke så sanntid og actionfulle som de burde og det å bare bevege seg rundt i spillets verden føles tyngre og mer som et slit enn det burde pga at hele greia ikke er fullt så responsivt som jeg skulle ønsket. Tilgomed å kjøre rundt i bilen føles stivt og uresponsivt.

Men nå er jo jeg en spiller som verdsetter ameplay og gameplay feel veldig høyt da,  om du ikke setter dette så høyt og er mer ute etter en verden og en historie å leve deg inn i så er jo dette jeg har påpekt ikke like viktig.
Det kan godt hende jeg blir vant til det etterhvert og at det da blir et mindre “problem” og jeg sier ikke at det er et dårlig spill, det kunne bare vært bedre på dette aspektet.
Hva synes du om FF XV så langt?

Bilder: Min PS4
#spill #gaming #blog #ps4 #jrpg #squeenix #ff #ffxv #finalfantasy #finalfantasyxv #action #adventure

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg