Ukens interessante spillutgivelse: On The Road Again

Så var vi i gang med enda en ny uke og denne gang er det en liten begivenhet på spillfronten som står for tur.
Actionrollespillet Final Fantasy XV kommer omsider ut på ps4 og xbox one etter å ha vært under utvikling i 10 hele år!
Spillet er et open world actionrollespill hvor vi følger hovedperson Noctis og hans vennegjeng som er ute på et slags roadtrip eventyr for å probably save the world or something like that.
Spillet byr på en stor vakker verden med alt mulig å ta seg til som questing, monsterjakting, matlaging, bilmekking og mye mer.
Dette gleder jeg meg virkelig til å ta fatt på ja!
Har du tenkt å spille Final Fantasy XV?

Trailer:

Bilde: Min PS4
#spill #gaming #blog #ps4 #jrpg #action #squeenix #finalfantasy #finalfantasyxv #ffxv #noctis

3 kommentarer
    1. Fredag etter jobb, middag, stenge alt som heter forstyrrelser og så er det roadtrip på meg!
      Får ikke kommet meg til Oslo og hente spillet før torsdagen, men da skal alt annet være gjort. ferdig og ingenting skal forstyrre meg før jeg skal i bursdagsfeiring til min mamma på søndag ettermiddag :p

    2. Izayoi: Three days of non stop Final Fantasying 😛
      For meg blir det å rappe seg til elkjøp i morgen formidag (har fri) også er det igang med roadtripen! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg