Ukens interessante spillutgivelser: A Roller Coaster of experiences

Så var vi i gang med en ny uke atter en gang.
Denne uken er det egentlig tememlig lite jeg er så veldig interessert i som kommer ut på spillfronten.
Vi har jo noen småting jeg er sånn litt småinteressert i, men nok ikke blir å kjøpe med det første.

Vi har Watch Dogs 2 (pc, ps4 og xbox one) som jo virker liiiiiiitt interessant siden det virker som en er litt fri i hvordan en ønsker å spille spillet, men den “superhippe” stilen over spillet dytter meg litt vekk fra det, it just looks silly.

Ittle Dew 2 er et veldig Zelda inspirert eventyr puzzle spill til pc, ps4 og Xbox One hvor en utforsker tropiske øyer og løser puzzler og banker fiender. Spillet ligner altså veldig på old school Zelda og har en munter fargerik stil og litt humor i teksten.

Kanskje litt morsomt, men det er bare noe med de gameplay videoene jeg har sett, selve feelingen i movement i spillet ser bare litt janky ut og det kan se ut som fokuset er litt for mye på puzzles for min smak.

Planet Coaster er et nytt fornøyelsespark strategispill til pc som jo kan bli morsomt. Likte det aller første Theme Park spillet veldig godt og siden da har jeg liksom aldri funnet noe som var like bra. Maybe this could be it?
Noen spill du ser frem til denne uken?

Trailere:

Bilder: Google og Steam
#spill #gaming #blog #pc #ps4 #xboxone #rts #action #adventure #ubisoft #openworld #strategi #planetcoaster #ittledew #watchdogs #watchdogs2

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg