Nintendo stopper produksjonen av Wii U


Nintendo harn å kunngjort på sine Japanske nettsider at produksjonen av Wii U konsoller vil slutte snart.
Dette betyr at det om kort tid ikke vil rpoduseres flere Wii U konsoller. Selv om nettsiden bare nevner Japan er det jo temmelig sannsynlig at konsollen ikke har lenge igjen i resten av verden heller.

Litt trist, men ikke uventet, har jo ryktes lenge at konsollen var på vei mot slutten spesielt siden Switch er snart forestående.
Synes Wii U var en flott konsoll jeg og selv om den ikke hadde det aller største spillbiblioteket er det en hel del flotte spill til konsollen.
Den gimmicken med gamepad kontrolleren var ikke det helt store for meg, synes ikke den tilførte spill noe som gjorde dem bedre.
Jeg er veldig spent på Switch da, vi får bare håpe den får et lengre og mer innholdslikt liv enn Wii U.


LEGO City Undercover er et av de absolutt aller beste Lego spillene

Min fysiske Wii U samling er: Super Smash Bros, Super Mario 3D World, Super Mario Maker, Yoshi’s Wooly World, Bayonetta 1 og 2, Nintendo Land, New Super Mario Bros U, Donkey Kong Country Tropical Freeze, ZombiU, Lego City Undercover og Hyrule Warriors.
Og det er fremdeles et par spill jeg må få skaffet meg til konsollen som Xenoblade Chronicles X og Tokyo Mirage Sessions #FE.

Hva synes du om at Wiii U produksjonen er i ferd med å avsluttes?
Noen spill til konsollen du fremdeles har lyst på?

Kilde: Kotaku
Bilder: Google og Min Wii U
#spill #gaming #nyheter #wiiu #nintendo #lego #legocityundercover

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg