Ice Station Z – DayZ på 3DS?

Om det er en sjanger jeg ikke hadde forventet å se på 3DS så måtte det være DayZ Zombie survival.
Men tro det eller ei det er faktisk et slik spill på vei.
Ice Station Z er nemmelig et open world zombie survial spill med både single player og lokal og online multiplayer.
Spillet er satt til en øy i det iskalde arktis hvor en må prøve å overleve både kulden men også zombier som lusker ute i skyggene.

Det ser ut som spillet har litt av hvert av stuff, både masse items som våpen og utstyr og tilogmed kjøretøy som snøscootere, helikopter og båter som en even kan fiske fra.
Synes dette virker morsomt, det har en sjarm med den enkle grafikken og jeg har sansen for arktis settingen. Minner meg litt om filmen The Thing.

Virkelig imponerende med et spill i denne sjangeren på 3ds.
Det er ikke lenge til spillet kommer ut heller, 3 november er det ute på Nintendo Eshop til ca 35 kr.
Dette tror jeg faktisk jeg skal kjøpe ja!

Trailer:

Bilder: Youtube
#spill #gaming #3ds #action #survival #openworld #zombie #dayz #indie #icestationz

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg