I want to play stuff but I’m only playing Yo-Kai Watch

Jeg har litt av hvert av spill liggende som jeg har lyst å prøve for tiden.

Unloved (pc), en fps roguelike basert på en Doom 2 mod er et jeg er nysgjerrig på.

Osiris: New Dawn (pc) er jeg også litt interessert i. Et survival sci fi spill hvor en utforkser en ukjent planet. Crafter stuff, utforsker underjordiske dungeons etter riches. Aslo has kjøretøy, mech, ser temmelig pent ut og.
Jeg skulle også spillt mer Hitman, er jo to episoder jeg ikke har klart enda nå.

Men problemet er bare at jeg bare spiller Yo-Kai Watch sitedenfor 😛
Jeg har nå omsider fått fanget meg en Komajiro!
Komajiro er broren til Komasan og er på leting etter sin bror. Jeg fant ham vandrende i en forlatt dyster mansion og etter litt lokking med melk som er hans favorittmat fikk jeg befriended ham.

Jeg har også fått meg en legendary yokai, nemmelig Shogunyan! Når en har fått samlet opp spesifike yokais låser en opp magiske segl i spillets versjona v pokedex og vips så dukket Shogunyan opp. Morsomt med alle disse katte yokaiene som alle er en vri på Jibanyan 😀
Collecting Yokais is fun!
Hva spiller du på for tiden?

Bilder: Google, steam og min mobil
#spill #gaming #blog #3ds #pc #roguelike #fps #action #jrpg #yokaiwatch #yo-kaiwatch #yokai #osiris #crafting #survival #unloved

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg