I just bought Yo-Kai Watch

Jepp, I’ve gone and done it. Jeg kjøpte meg Yo-Kai Watch på 3DS i dag.
I probably shouldn’t have siden jeg jo har forhåndsbestillt den australske versjonen av Yo-Kai Watch 2, da den europeiske versjonen komemr nemmelig ikke ut før om et halvt år!
Men jeg klarte bare ikke vente 😛

Jeg har bare vært inne i en Yo-Kai Watch modus i det siste, har sett en del på anime serien og den er faktisk riktig så bra. Noe helt annet en pokemon anime serien. Her er det mye mer vekt på humor en maning av monstre og slåsskamper. Ja det er egentlig mer som en sprø japanske komiserie med alt muilig av vimsete og morsomme spøkelser.

Og vi vet jo alle hvilken Yokai som er best, nemmelig Komasan!
En liten nusselig kar som kommer til storbyen fra landsbygda og elsker iskrem 😀
Han har sine egne avsnitt i anime serien hvor han strever med å venne seg til den storbyen og drar på alt mulig av helsprø eventyr. Ja han ender tilogmed opp som president i et svært leketøysfirma!

Spillet ifall du ikke vet det er en pokemon aktig jrpg hvor en fanger yokais, japanske fabeldyr som spøkelser, ånder og andre skapninger. Spillet har en virkelig flott fargerik og vismete stil og til forskjell fra pokemon har alle yokais mer personlighet siden de faktisk kan snakke, ja de er mer som karakterer og ikke bare dyr som i pokemon.
Spillet har også et skikkelig flott soundtrack med en rekke minneverdige melodier.


I kjent level-5 (utvikleren bak spillet) stil er det sinnsykt mange forskjellige items i spillet 😛

Spillet har litt av hvert en kan bryne seg på i tilegg til å fange yokais, en kan fiske, samle på innsekter, ta bilder og hver dag kan en om en har nok spesialpenger vri på en yokai automat og kanskje få spesielle items eller yokais. Morsomt med slike daily greier synes jeg.
Nei nå skal jeg se om jeg ikke kalrer å skaffe meg en Komasan! 🙂

Bilder: Min mobil
#spill #gaming #blog #kjøp #3ds #jrpg #yokaiwatch #yo-kai #yokai #komasan #level5

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg