Ukens Interessante spillutgivelse: Time for a hit

Så var vi i gang med enda en ny uke og denen uken er det rolige tider hva nye interessante spillutgivelser anngår.
Det er egentlig bare nyeste episoden til Hitman denne uken, ihvertfall som jeg komemr på nå.
Den nye episoden finner sted på en svær militær camp i Colorado og har hele fire targets.
Blir morsomt dette selv om jeg ikke vet om jeg komemr til å prøve episoden med en gang, jeg er liksom ikke inne i Hitman akkurat nå.


Komasan wants Yo-Kai Watch 2!

De heldigrisene i USA får Yo-Kai Watch 2 denne uken, et pokemon aktig spill om Japanske fabeldyr jeg har veldig lyst å prøve, men akk, vi her i europa får det ikke før Q2 2017 🙁

Bilder: Google
#spill #gaming #blog #action #pc #dlc #hitman #stealth #komasan

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg