Ukens interessante spillutgivelser: Pac-Man Fever

It’s time for another episode of “what’s interesting in games this week!”

Vi har Pac Man Championship Edition DX 2 til pc, ps4 og Xbox One.
Spillet er en fargesprakende oppfriskning av det klassiske arkadespillet Pac Man hvor målet var å loffe rundt i en labyrint og spise så mange piller som mulig mens en unngikk spøkelser.

Denne nye versjonen ser ut til å ta det enda et skritt videre og byr på nye moduser som Score Attack og Adventure med med bosser, remixede regler og mere til.
Kan jo bli morsomt dette her, det forrige Pac Man Championship Edition spillet var jo morsomt det, det var egentlig et veldig annerledes spill enn originale pac man. Blir jo interessant å se om dette nye spillet nok en gang forandrer mye på sakene eller om det bare fortsetter i samme linjen.

Så har vi Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past til 3DS.
Spillet er en remake av ps1 spillet ved samme navn fra 2000 og er en fullstendig remake hvor alt er nytt. Den byr på helt ny grafikk i kjent fargerik Akira toriyama stil, en ser nå fieder som vandrer rundt istedenfor bare random battles ut av intet. Spillet har også nye våpen, angrep og mye mye mer.

Dragon Quest er en serie jeg alltid har hatt lyst til å like skikkelig godt, men aldri liksom faktisk likte så veldig..
Jeg har en god del spill i serien da merkelig nok så jeg har langt ifra gitt den opp. Kanskje dette blir spillet som gjør at serien klikker for meg? 😉

Så nevner jeg bare Psycho-Pass: Mandatory Happiness sånn her på slutten.
Det er vist et visual novel spill absert på en anime til ps4 og vita. Og vettu jeg vet egentlig overhodet ingenting om spillet bortsett fra at jeg skimmet gjennom traileren såvidt. Det ser jo ut til å ha en litt dyster stemning over seg med en dempet blek fargebruk. Og det var faktisk nok til å gjøre meg interessert 🙂
Dog lurer jeg på om jeg bare venter til pc versjonen kommer ut senere i år.

Så avslutningsvis kan jeg jo også nevne av om du er glad i remasters så kommer både Dead Rising 1, 2 og Off the Record ut på pc, ps4 og xbox one og Bioshock Collection også på pc, ps4 og xbox one denne uken. Ikke noe jeg er megaspent på akkurat, men er jo litt morsomt at Dead Rising 1 omsider kommer på pc da.
Selv om jeg ikke er helt sikker på jeg har det i meg å spille igjennom det spillet på nytt.Jeg mener, jeg likte det godt da jeg spillte det, men I just don’t know. Det var et lite slit til tider 😛

Noen av disse du ser fram til?

Trailere:

#Spill #gaming #blog #pc #ps4 #xboxone #3ds #jrpg #action #horror #fps #adventure #bioshock #remaster #deadrising #capcom #dragonquest #visualnovel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg