Siste spillkjøp: Metroid Zero Mission

Jeg har lenge hatt i tankene at jeg skulle skaffet meg Metroid Zero Mission på Game Boy Advance.
Jeg hjar Metroid Fusion og det er et fabeliaktig flott spill, men det er etterhvert blitt litt vrient å få tak i gba spill, ihvertfall oriignale eksemplarer. Og ofte er de svindyre også.
Men så her om dagen kom jeg faktisk over et originalt eksemplar til rundt 300 så da slo jeg til!
Det dukket opp i postkassen i går og voila så har jeg både Fusion og Zero Mission i smalingen 🙂

Bilde: Min mobil
#spill #gaming #blog #2d #nintendo #gba #gameboyadvance #meroid #metroidzeromission #metroidfusion

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg