Ukens interessante spillutgivelser: Watch out criminals, we’re coming for you!

Nok en ny uke er i gang og ja også denne har nye spill på lur 🙂

Mother Russia Bleeds er et beat’em up (ala final fight, double dragon) til pc, satt til den dystre russiske underverdenen.
Spillet har en retroinspirert stil over seg og skyr ikke unna blod og andre brutaliteter. En temmelig original setting om ikke annet og slåssinggen ser jo ut til å ha litt god feel i seg. En god del forskjellige våpen ser det jo også ut til å ha, alt fra motorsager til mer normale ting som planker og slikt.

Spillet er kanskje litt i overkant brutalt, men det gir det jo ihvertfall litt særpreg. Kan ikke huske å ha sett en så brutal beat’em up før.
Worth a look I think.

Så har vi omsider Phoenix Wright Ace Attorney: Spirit of Justice.
Det siste spillet i den kjempeflotte eventyrspillserien kommer omsider ut denne uken!
Spillet er et visual novel eventyrspill vhor en følger advokaten Phoenix Wright og kompanjongene hans hvor de prøver å løse diverse mystiske saker både i og utenfor rettsalen.

Jeg håper virkelig det blir bedre enn Dual Destinies for det var for meg en stor nedtur.
Jeg er spent på å se hvordan etterforskingsdelen er gjort idette spillet, den var jo kraftig simplet ned i forrige spillet. JEg kunen jo selvfølgelig ha sjkket det ut på nettet, men jeg foretrekker å ikke lese så mye om spillet jeg vet jeg skal ha. Liker å finne ut av ting selv 🙂

Skal bli morsomt å hisle på Maya igjen etter alle disse årene, la bare oss håpe dette spillet ikke føles som fan fiction ala Dual Destinies. Fingers crossed!
Noen av disse du ser fram til?

Trailere:

Bilder: Photoshop, Nintendo og Google
#spill #gaming #blog #capcom #adventure #visualnovel #phoenixwright #aceattorney #spiritofjustice #maya #mayafey #beatemup #2d #indie #motherrussiableeds #pc #3ds #steam
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg