Nioh Beta Demo ute nå

Nå kan du laste ned en splitter ny beta demo av Nioh på PS4.
Nioh er et Dark Souls inspirert action rollespill til ps4 utviklet av Team Ninja (Dead or Alive, Ninja Gaiden) satt til old tidens Japan, hvor en møter alskens samuraier, ninjaer og youkais (monstre og spøkelser fra Japansk overtro).

Likte den forrige demoen ganske godt, men helt ærlig vet jeg ikke hvor mye jeg kommer til å spille denne nye demoen. Jeg ble nemmelig litt utbrent etter den forrige. Det ble veldig mye Nioh spilling da en kunne låse opp litt stuff i hele spilelt om en fullførte det første oppdraget i demoen.

De har gjort en del endringer på spillet siden da dog så jeg skal ihvertfall spille litt for å se om ejg merker særlig forskjell.
Nioh beta demoen kan spilles fra i dag 23/8/2016 til 6/9/2016.
Har du tenkt å teste Nioh?

Bilder: Min PS4
#spill #gaming #blog #ps4 #action #rpg #adventure #demo #nioh #beta #teamninja #souls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg