Hitman Elusive Target: The Broker – High Fashion and Eggs

Hitman fikk en ny elusive target i dag.
Dette er en spesiell type oppdrag som en bare får en sjangse på og så er det over enten en feiler eller klarer oppdraget. Og ja det er over for alltid, en får ingen nys jangse.
Oppdraget denne gang var å stjele et spesielt gyllent egg som skulle selges på en auksjon under en stor moteoppvisning i Paris samt assassinate eggets eier.


Don’t look down, don’t look down

Jeg hadde bestemt meg for å ta det godt med ro og gå forsiktig frem og etter litt fikk jeg tak i egget som befant seg i en safe på andre etasje. So far so good.
Så var det å få tatt seg av min target.
Jeg fant ham til slutt, men dessverre feilbedømte jeg situasjonen da jeg satte giftsprøyten i baken åp ham og livvaktene så meg.


I’m Vampire man!

Jeg prøvde så godt jeg kunne å løpe unna, men dessverre var kulene deres raskere enn meg og så var det over.
Aaaaaaarghhhh! So close, yet so far!

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #action #stealth #hitman #pc #elusivetarget

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg