What I’ve been playing and Watching


Starbound (PC)

Det er litt rolige tider her om dagen i sommerferien 🙂
På spillfronten har det blitt litt Starbound.
Et spill som jeg synes er tja, litt bra?
Det er bare noe med det som er litt, hmm, dullt?


Starbound (PC)

Jeg mener, jeg var akurat på månen og gravde etter bennsinstoff til romskipet mmitt iført en ridderhjelm.
Det høres jo gasnke så kult ut på papiret, men i praksis er det ikke akkurat like awesome.
Så det blir mer til at jeg bare spiller litt her og der uten å egentlig bli særlig oppslukt av det.


Shiren the Wanderer (VITA)

Det har ikke blitt noe kjøp av Shiren the Wanderer på vita enda. Jeg klarer ret tog slett bare ikke å bestemme meg for om ejg skal importere en usa versjon fysisk eller gå for den eruopriske digitale versjonen som jeg jo da får med en gang.
Spillet ser jo også veldig likt ut Nintendo DS spillet så jeg er litt usikker på hvor mye nytt det egentlig er i spillet også.


11.22.63

Jeg har sansen for miniserier, det er så kjekt at de er en avsluttende historie som en ikke må vente i årevis på for å se hvordan slutter. Ikke blir de halt ut for lenge til de blir dårlige heller.


11.22.63

Jeg har nemmelig sett miniserien 11.22.63.
En helt okey serie som handler om James Franco som må reise tilbake itiden til 60 tallet for å forhindre mordet på president John F. Kennedy.

11/22/63
EPISODE 103a
Photo Credit: Sven Frenzel
11.22.63

Helt grei serie som aldri nådde de store høydene for min del. Den føltes liksom bare litt standard selv om settingen jo var litt spennende så var det bare ikke så engasjerende. Hele seriens utgangspunkt, altså det som forklarer hvorfor Franco reiste tilbake i tiden var rett og slett bare dårlig fremstilt og bidro til at det rett og slett bare ikke ble så spennende.

Det var noen gode episoder da, men all around var det ikke det helt store selv om Frano selv gjorde en god jobb.


The Martian

Jeg har også sett filmen The Martian som handler om astronauten Matt Damon som er strandet helt alene på mars.
Synes filmen var helt okey. Det største problemet var at godeste Matt Damon var for perfekt og smart. Alle problem som oppstod hadde han superkjapt en løsning på. Det ble rett og slett ikke noe spennende når han bare løste alle utfordringer så lett som bare det.
Ja det ble faktisk egentlig litt kjedelig noe en ikke skulle tro om en film hvor en fyr er strandet mutters alene på mars.

Har du spillt elelr sett noen i det siste?

Bilder: Min PC og Google
#spill #gaming #blog #pc #indie #crafting #starbound #shiren #shirenthewanderer #roguelike #vita #spikechunsoft #film #themartian #tv #112263 #tvserie #miniserie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg