Starbound kommer omsider ut i dag!

Starbound kommer omsider ut fra Early Access i dag. Altså omsider er spillet nå ferdigutviklet.
Spillet er en slags spirituell oppfølger til Terraria bare utrolig mye større. Starbound har en scifi setting og lar en utforske og resie mellom et helt univers med plaenter. Gjøre quests, crafte alt mulig som våpen måbler, utstyr. Bygge hus, romskip, hyperdrives som lar en reise langt langt borenfor stjernene. Ja her er det virkelig masse å styre med!

Jeg testet den første betaen av spillet i 2013 litt og likte det jeg så, men ventet til spillet var ferdig før det ble noe mer spilling. Og nå tre år senere kan jeg omsider fortsette 🙂
Tror jeg skal gi romskipet mitt navnet “USS Centerpiece” 😀

Spillet kommer ut rundt kl 19 i kveld.
“Make it so!”

Bilder: Starbound og Steam
#spill #gaming #pc #steam #2d #idnie #starbound #crafting

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg