NECROPOLIS: A Diabolical Dungeon Delve – Inntrykk

Jeg har fått spillt litt på Necorpolis som kom ut i går til pc og mac.
Og dessverre må jeg si at det var ikke helt supert.
Visuelt sett har det en flott stilisert stil med en mørk fargebruk som gir spillet et ganske flott og unikt uttrykk.
Men det er på selve gameplayet spiller faller litt sammen.

Banene i spillet er tilfeldig genererte, men så langt føles alle omgivelser veldig grå, nakne og repetitive, det er rett og slett lite variasjon og det føles egentlig som en bare loffer rundt i kjedelige mørke grå omgivelser til enhver tid.

Kampsystemet i spillet er også temmelig lackluster. Det føles bare slapt og uengasjerende, dårlige hit reactions på fiender, slappe lydeffekter og ja det føles rett og slett bare kjedelig og uengasjerende å slåss. Som jo er et lite problem når det er en ganske stor del av spillet.

Fiendene ser egentlig ikke så verst ut designmessig, men det er temmelig få forskjellige varianter av dem og det blir fort kjedelig og ensformig å bare banke de samme type fiender over og over igjen.
Nei Necropolis levde ikke helt opp til mine forventninger. Ordet som nok beskriver spillet best er dull.
Har du spillt Necorpolis?

Bilder: Steam
#spill #gaming #blog #inntrykk #roguelike #roguelite #necropolis #action #rpg #adventure

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg