So close!

Aaaaagh, kom så nært til hva jeg mistenker muligens er den ekte slutten på Virtue’s Last Reward!
Det var bare noen jeg ikke visste, hadde jeg visst det hadde jeg kommet videre, men akk jeg kom bare til den skjermen ovenfor. Jeg er vag pga. spoilers of course 😉
Og det var jo så spennende også, hmm hmm, what could it be?
Nei får gå tilbake til et tidligere punkt og se om jeg finner noen clues.
So close, yet so far.

Bilde: Min mobil
#spill #gaming #blog #adventure #3ds #spikechunsoft #virtueslastreward #zeroescape #visualnovel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg