Spillblog: 999 completed!

Der var omsider 999 på Nintendo DS fullført!
I really enjoyed it, et spennende og vellaget og langt puzzle eventyrspill.
Ja jeg brukte faktisk rundt 40 timer på å fullføre det.
Godt skrevet, gode karakterer, god variasjon i omgivelser, varierte puzzles og en historie som engasjerer og overasker gjorde at spillet hadde et godt driv hele veien gjennom.

Spillet har også et veldig bra lyddesign med flott musikk og en megde gode lydeffekter som gir vekt og innlevelse når en foretar seg ting i spillet.

Jeg plagdes en del timer på et sudoku puzzle dog da jeg misset en av reglene for sudoku. Jeg har nemmelig aldri spillt på Sudoku før 😛 Men etter jeg ble ops på det så gikk det kjempegreit.


Jeg elsker virkelig stat trackingen på 3DS, alle konsoller burde hatt en slik. Så morsomt å kunne se hvor lenge en har spillt spill, når en spillte det første gang osv.

Spillet finnes for nå bare på Nintendo DS, men det har ryktes kraftig om at porter til både på og vita er på vei av både 999 og oppfølgeren Virtue’s Last Reward er på vei.
Det tredje spillet i serien, Zero TIme Dilemma kom jo nylig ut på 3ds, pc og vita.
Anbefales for fans av eventyr og puzzle spill!

Trailer for spillet:

Bilder: Min Mobil
#spill #gaming #blog #999 #adventure #visualnovel #puzzle #spik3chunsoft #chunsoft
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg