Spillblog: 999 – The end is in sight?

Det har gått mye i 999 i det siste.
Jeg har fullført spillet en rekke ganger til nå og trodde jeg hadde funnet den ekte slutten.
Historien ble nemmelig mye lengre, men akk tro det eller ei det var heller ikke den ekte slutten.
Men nå er jeg bra sikker på at jeg er på rett spor, omsider ser det ut som slutten er innenfor rekkevidde!
Skal bli morsomt å gå igang med oppfølgeren Virtue’s Last Reward 🙂

Hva spilelr du på for tiden?

Bilde: Min mobil
#spill #gaming #blog #ds #999 #adventure #puzzle #visualnovel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg