Stort salg på Japanske spill på PSN

Det er et stort salg på Japansk utviklede spill til ps3, ps, psp og vita på PSN nå.
Opptil 60% avslag og en svær mengde spill er det også.
Som jeg har sagt ofte før foretrekker jeg å ha spillt fysisk, men det er jo en del spill som bare finnes digitalt så det er jo verdt å ta en titt over salget synes jeg.

Jeg har allerede kjøpt meg Vita spillene Soul Sacrifitce Delta (dystert Mosnter Hunter aktig action rpg spill)

og Muramasa Rebirth et et sidescrollende actionrollespill med en veldig flott håndtegnet grafikk fra Vanillaware.
Klikk her for å komme til hele listen over spill som er på salget.

Fant du noe interessant? 🙂

Bilder: Playstation og Google
#spill #gaming #blog #ps3 #ps4 #vita #2d #action #rpg #salg #psn #sale #japan #soulsacrificedelta #soulsacrifice #muramasa #vanillaware

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg